torsdag 9 augusti 2012

China Glaze Deviantly Darling

Kolla in denna skönheten då! Deviantly Darling från Bohemian Luster Chrome kollektionen är verkligen ett favoritlack just nu. Jag hade det faktiskt i flera dagar och det är något som inte händer speciellt ofta kan jag lova.

Det skiftar mellan grönturkost och mörkare blått. Även om skiftningarna inte är så tydliga finns de absolut där. Jag kan till och med tycka att det är ganska lagom med skiftningar. Dock tycker jag mig ana någon lite guldig färg i flaskan och det hade varit spännande om det syntes på nageln också.

Även formulan är hur härlig som helst. Inga problem som helst att lacka med och det torkar snabbt. Egentligen täcker det med ett lager men jag körde på två. På bilderna är det dock tre då jag fixade till det lite till fototillfället, efter att jag redan hade haft det i några dagar.

Kameran ville av någon anledning bara fånga upp de turkosgröna tonerna. Det syns alltså mer blått i verkligheten. Men jag tycker att vi kör på ett bildspam ändå. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar