lördag 11 augusti 2012

China Glaze Rare & Radiant

Även denna helg bär det av till sommarstugan så här kommer ett schemalagt inlägg.

Rare kan man verkligen inte kalla denna färg. Detta är nämligen en dupe till den så välkända Peridot från Chanel. Jag vet inte hur många som den det finns där ute nu, men här kommer alltså ännu en. Jag klagar dock inte då jag endast har Kicks Evening at Chateau Marmont som liknar Peridot men som inte är en exakt dupe. Möjligtvis kommer jag införskaffa Peridot framöver, men som det är nu nöjer jag mig med Rare & Radiant.

Färgen skiftar alltså mellan guld och grönt. Ganska tydliga skiftningar faktiskt, även om de inte framkommer helt på bilderna.

Formulan var helt okej. Två lagar räcker men för bilderna körde jag på tre.

Så mycket mer finns inte att säga, helt klart ett lack jag gillar men inte alls unikt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar