söndag 12 augusti 2012

China Glaze Swanky Silk

Ännu ett litet schemalagt inlägg medan jag förhoppningsvis solar och badar vid stugan! 

Sista lacket i Bohemian Luster Chrome kommer här. Detta var det lack jag trodde att jag skulle gilla minst men nu när jag testat det har jag ändrat uppfattning lite. Det är fortfarande inte ett lack som passar mig helt och hållet, men det är ganska fint ändå.

Lacket skiftar i guld och rosa. I solen blev det guldiga extremt starkt, som ni ser på bilderna. Inomhus är den guldiga färgen lite lugnare och det rosa framträder tydligare. Jag borde ha tagit några bilder inomhus också, men jag var lite stressad när jag fixade dessa så det missade jag tyvärr.

Formulan var bättre än jag trodde. Här har jag tre lager och det hade nästan till och med räckt med två. Så helt okej täckning och lacket glider på fint.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar